یکی دیگر از هتل های خوب و زیبای بندر کوش آداسی

کوش آداسی در سال ۵۴۶ قبل از میلاد مسیح

تور کوش آداسی

حتما تا به حال نام کوش آداسی به گوشتان خورده است.این مکان زیبا در کشور تریکه و در نوار ساحلی دریای اژه واقع شده است.جمعیت این شهر توریستی طبق آخرین سرشماری که انجام شده بود در حدود ۶۳ هزار نفر اعلام شد.با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان باعث گردیده تا در کانون مراکز مهم گردشگری واقع شود.این بند زیبا با توجه به نزدیک که با جزیره یونانی ساموس دارد باعث شده تا برای گردشگران و توریستان از جذابیت های بالایی برخوردار باشد.

این روزها شاهد هستیم تقریبا تمامی آژانس های مشافرتی در زمینه تور کوش آداسی به صورت جدی در حال فعالیت هستند و به جذب مشتری می پردازند. هر کدام از این تورهای گردشگری دارای قیمت های مختلف و امکانات متفاوتی هستند و معمولا مشتری در میان انبوه تبلیغاتی که در این زمینه صورت می پذیرد کمی گیج شدهو نمی داند که کدام تور را برای سفر به کوش آداسی برای خود برگزیند.ما به منظور رفاه حال شما علاقه مندان به این مکان دیدنی سعی کرده یام تا در این بخش اسامی معتبر ترین آژانس های گردشگری که در این زمینه در حال فعالیت هستند را برایتان قرار دهیم. شما می توانید با هر یک از این آژانس ها تماس گرفته و شرایط هر کدام را جویا شوید و در نهایت با توجه به میزان بودجه ای که برا این سفر در نظر گرفته اید بهترین گزینه را را انتخاب نمایید.

تور کوش آداسی

 

تاریخچه کوش آداسی

کوش آداسی در حدود ۳۰۰۰ سال قدمت دارد و اولین بار در ان زمان ها توسط مردمانی که از فلات مرکزی آناتولی به این مکان مهاجرت کرده بودند بنا نهاده شد.وجود آب و هوایی معتدل باعث شده بود تا انواع محصولات کشاورزی با کیفیت بسیار بالا به راحتی در این منطقه کشت شود.محصولاتی همچون زیتون و انگور و انجیر.

کوش آداسی در سال ۵۴۶ قبل از میلاد مسیح به تصرف کشور ایران در آمد و این تصرف تا حدود ۳۰۰ سال بعد نیز به طول انجامید  و بعد از ان لشکر روم این مکان را تصرف کرد.بعد ها با توجه به تغییراتی که در موقعیت جغرافیای این مناطق به خاطر وجود زلزله ایجاد شد باعث گردید تا اهمیت کوش آداسی بیش از قبل شود.در سال ۱۹۱۹ و دقیقا بعد از جنگ جهانی اول یونانیان به تاخت و تاز در این منطقه پرداختند و این امر تا سال ۱۹۲۲ به طول انجامید تا بالخره کوش آداسی به بخشی از خاک ترکیه تبدیل شد.

این روزها تور کوش آداسی معمولا یکی از مقصدهای گردشگرانی است که به کشور ترکیه سفر می کنند.شما نیز اگر قصد سفر به این کشور را دارید حتما سری به این بندر زیبا بزنید.

 

تور کوش آداسی

 

 

نوشته شده توسط سینا در 13:54 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

سه شنبه سی ام تیر ۱۳۹۴

لحظات خوب و مفرحی

هتل گرند بلو اسکای

هتل گرند بلو اسکای

یکی از هتل های خوب بندر کوش آداسی هتل گرند بلو اسکای است. موقعیت جغرافیایی این هتل در خط ساحلی دریای اژه واقع شده است و از چشم انداز فوق العاده زیایی نیز برخوردار است.قطعا اگر به دنبال یک تور کوش آداسی هستید قبل از ان باید از مکان اقامتی خود توسط آن تور مطلع شوید. اگر مکان اقامتی شما این هتل باشد می توانید لحظات خوب و مفرحی را در آن بگذارنید.شما با مرکز بندر کوش اداسی زمانیکه در این هتل اقامت دارید تنها ۳ کیلومتر فاصله خواهید داشت..

هتل گرند بلو اسکای دارای اتاق هایی بزرگ بوده که با رنگ های بسیار شادی تزیین شده است.وجود بهترین سیستم های تهویه هوا و دارا بودن وای فای رایگان و بالکن خصوصی و همچنین وجود ماهواره و تلویزیون و حمام اختصاصی از دیگر امکاناتی است که در این هتل در اختیار شما می گذارند.

در زیر عکس های از بخش های مختلف این هتل برایتان قرار داده ایم :

تور کوش آداسی

هتل گرند بلو اسکای

هتل گرند بلو اسکای

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

 

نوشته شده توسط سینا در 13:54 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

سه شنبه سی ام تیر ۱۳۹۴

کاملا به دریا مشرف می باشد

هتل لو بلو

هتل لو بلو

 

یکی دیگر از هتل های خوب و زیبای بندر کوش آداسی بی شک هتل لو بلو است. نام قدیمی این هتل زیبا قبلا نوا بیج کلاب بوده و بعدا بدین نام تغییر یافته است.این هتل زیبا دارای ۲۶۳ اتاق می باشد و موقعیت ان به گونه ای است که کاملا به دریا مشرف می باشد.اگر به دنبال مکانی زیبا و آرامش بخش هستید و دوست دارید تا طلوع زیبای خورشید را از سواحل دریای اژه تماشا کنید پیشنهاد می کنیم برای تور کوش آداسی خود حتما این هتل را انتخاب نمایید.

در این هتل شما می توانید از استخرهای رو باز بسیار بزرگ استفاده نمایید.همچنین وجود زمین های تنیس نیز می تواند لحظات خوبی را برای شما رقم بزند.علاقه مندان به ماساژ می توانند از خدمات ماساژ و حمام های ترکی این هتل نهایت لذت را ببرند.در زیر چند عکس از این مکان اقامتی زیبا برایتان قرار داده ایم :

 

 

 

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

 

نوشته شده توسط سینا در 13:53 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

سه شنبه سی ام تیر ۱۳۹۴

مکانی دنج و رویایی

هتل سی لایت کوش آداسی

هتل سی لایت کوش آداسی

 

 

یکی دیگر از هتل های زیبا که می توانید برای  تور کوش آداسی خود در نظر بگیرید و لحظات خوبی را در آنجا سپری کنید هتل ۵ ستاره  سی لایت است. این هتل زیبا همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید می تواند مکانی دنج و رویایی برای اقامت شما باشد.موقعیت جغرافیایی این هتل  واقع در ۵ کیلومتری کوش اداسی است.به جرات می توان گفت هتل سی لایت یکی از معروف ترین و به نام ترین هتل های این بندر زیبا محسوب می شود.

وجود یک ساحل ۳۰۰ متری اختصاصی و دارا بودن مراکز حرفه ای ماساژ و اسپا و همچنین وجود ۳ استخر سرباز و یک پارک آبی مجهز و همچنین یک استخر سر پوشیده باعث شده است تا این هتل هر ساله پذیرای طیف عظیمی از گردشگران سراسر جهان باشد.شما نیز اگر می خواهید از سفر خود نهایت لذت را ببرید و برای همیشه خاطرات تور کوش آداسی را در ذهنتان  به یاد داشته باشید پیشنهاد ما اقامت در این هتل زیبا است

 

تور کوش آداسی

تور کوش اداسی

 

نوشته شده توسط سینا در 13:53 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

سه شنبه سی ام تیر ۱۳۹۴

ساحل اختصاصی زیبا

هتل پاین بی

هتل پاین بی

یکی دیگر از زیباترین هتل های کوش اداسی بی شک هتل پاین بی است. این هتل زیبا دارای ۴۲۱ هزار متر مربع وسعت بوده و در منطقه خلیج کاملیمانی قرار گرفته است.اگر قصد دارید تا یک تور کوش آداسی فوق العاده را تجربه کنید پیشنهاد می کنیم حتما این هتل را در لیست هتل های مد نظرتان داشته باشید.وجود یک ساحل اختصاصی زیبا شرایط بسیار ویژه ای را برای اقامت در این هتل پدید آورده است. اگر علاقه مند به ورزش های آبی هستید می توانید از پارک آبی زیبای این هتل نهایت استفاده را ببررید.همچنین وجود یک مرکز ورزشی کاملا مجهز باعث شده تا شما اگر علاقه مند به ورزش باشید بدون هیچ دردسری به فعالیت ورزشی خود بپردازید.

برای علاقه مندان به تور کوش آداسی اعلام می داریم که این هتل زیبا ۵ ستاره بوده و همه بخش های ان به سیستم های تهویه هوا مجهز می باشد.در هر اتاق یک بالکن اختصاصی و یک تلویزیون نیز وجود دارد.سراسر محیط درون هتل از رنگ آمیزی بسیار زیبا و گرمی بهره گرفته است.

 

نوشته شده توسط سینا در 13:53 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

سه شنبه سی ام تیر ۱۳۹۴

فضای باز وجود دارد

هتل توسان

هتل توسان

اگر دوست دارید در هتلی اقامت داشته باشید که نزدیک به خلیج باشد پیشنهاد می کنیم حتما سری به هتل زیبای توسان بزنید. این هتل دقیقا رو به خلیج توشان بوده و فاصله ان با ساحل شنی تنها به چند قدم خلاصه می شود.در اطراف هتل دو استخر با فضای باز وجود دارد که می توانید ساعتی خوش و لذت بخش را در انجا سپری نمایید.اتاق های بسیار شک این هتل که به صورت مبلمانی مدرن خود نمایی می کنند برای شما راحتی را به همراه خواهند داشت. یک تور کوش آداسی بسیار لذت بخش را می توانید با اقامت در این هتل زیبا تجربه نمایید.

هر اتاق دارای یک بالکن اختصاصی است و از انجا می توانید منظره زیبای سواحل دریای اژه را براحتی تماشا کنید.سیستم های تهویه هوای پیشرفته برای شما هوایی مطلوب و دل انگیز را به ارمغان می اورد.در هر اتاق یک حمام خصوصی قرار دارد و همچنین هر اتاق دارای گاو صندوق مخصوص است.از دیگر امکانات اتاق های این هتل می توان به داشتن تلویزیون و ماهواره نز اشاره کرد.

 

 

نوشته شده توسط سینا در 13:52 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

سه شنبه سی ام تیر ۱۳۹۴

هتل اونریا کلاروس

هتل اونریا کلاروس

هتل اونریا کلاروس

 

برای علاقه مندان به تور کوش آداسی امروز می خواهیم یکی از هتل های ۵ ستاره و بسیار شیک این شهر زیبا را معرفی نماییم. نام این هتل اونریا کلاروس است.موقعیت جغرافیایی این هتل در ساحل دریای اژه واقع شده است. در این هتل زیبا می توانید از سواحل شنی دریای ازه لذت ببرید و طبیعیت زیبا و ناب را ساعت ها به تماشا بنشینید.از خلیج های زیبای دریای ازه می توان به خلیج اوزدر کلاروس  اشاره کرد که دقیقا در کنار همین هتل می باشد.

در مورد اتاق های این هتل باید گفت همه چیز عالی و بسیار زیبا و شیک می باشد و قطعا می تواند رضایت خاطر شما را جلب نماید.سیستم های تهویه بسیار عالی باعث شده تا هوایی مطبوع را در سراسر فضای هتل احساس نمایید.

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.